MAKIJAŻ: Elektryzująco niebieskie... oczy i paznokcie! - czyli makijaż imprezowy w odcieniach niebieskości ;)


W dzisiejszym poście przedstawię Wam mój wczorajszy makijaż i paznokcie. Byliśmy na imprezie urodzinowej i postanowiłam postawić na niebieskie 'akcenty stylizowe'... konkretniej makijażowo-paznokciowe ;) Co prawda makijaż oczu był robiony pod paznokcie, ale nie miałam takiego odcienia niebieskiego, więc wyszło to co wyszło. I tak jestem zadowolona, dostałam kilka komplementów. Powiększcie zdjęcia, by dokładniej obejrzeć ;)


                    Marka: Lovely, Gloss like gel
                    Nazwa: nr 332
                    Wykończenie: metaliczne
                    Kolor: indygo, głęboki odcień niebieskiego
                    Krycie: lakier jest średnio napigmentowany, dwie warstwy dają satysfakcjonujący efekt
                    Inne cechy: lakier ma ładny połysk, może bąbelkować, ślady po pędzelku mogą być widoczne
                    Pojemność: 8 ml
                    Cena: ok. 6zł



Oczy: cienie Sleek Bad Girl + Glazel, eyeliner Ingrid, tusz Wibo - Dolls lash
Twarz: podkład + puder MeMeMe Flawless, róż Sleek Pomegranate
Usta: pomadka p2 Fame! / Brwi: eyebrow set Catrice

No comments:

Post a Comment