Jakże ogromny haul z Rossmanna!


Widziałam, że wiele z Was obkupiło się na -40% w Rossmannie. Jak widać, mój haul jest ogromny :P Kupiłam aż 3 rzeczy :D Ale więcej nie potrzebowałam, mimo że kusiły. Po zakupach w DM i paczkach od Wibo nie chciałam kupować dużo... a właściwie to nie chciałam nic kupować. Ale jak zobaczyłam ten lakier u niecierpka... oh, musiałam go mieć! Dorzuciłam też pomadkę Eliksir, zachwalaną wszędzie... i muszę przyznać, że jest całkiem, całkiem. Do koszyka powędrowała też najnowsza odżywka z Isany. Nie miałam nigdy odżywek tej marki, a chciałam mieć coś na szybko i za 3,99zł skusiłam się na tę ;)


 Wibo, pomadka Eliksir, nr 07 - 5,19zł
Lovely, Gloss like gel, nr 156 - 3,39zł
Isana, odżywka do włosów suchych i zniszczonych - 3,99zł


Dostałam też od mamy podkład kupiony na tej promocji. Właściwie się wymieniłyśmy - ja dałam mamie dwa za ciemne dla mnie podkłady, a ona mi ten. Nigdy go nie miałam i chętnie wypróbuję. Mój odcień to N2 Vanille. Z tego, co wiem, to po obniżce kosztował ok. 33zł.

No comments:

Post a Comment