Porównanie 3 odżywek do paznokci - NailTek, Eveline, Wibo


W tym poście chciałabym przedstawić swoją opinię na temat trzech, dość popularnych, odżywek. Myślę, że większość z Was słyszała chociaż o jednej z nich. Oczywiście Wasze zdanie może się znacząco różnić od mojego.
   
NailTek, Foundation II - moja druga buteleczka tego specyfiku. Pierwszej używałam dobre 1,5 roku temu i wtedy sprawdzała się u mnie świetnie, bardzo mocno utwardzała paznokcie i zapobiegała ich rozdwajaniu. Jednak jakiś czas później przestała tak dobrze działać. Owszem, wciąż chroniła płytkę paznokcia, ale nie utwardzała go tak dobrze (a ja mam swoje paznokcie miękkie, potrzebuję utwardzenia, by móc je zapuścić). I tak jest do dziś, mimo że miałam ok. rok przerwy. Używam jej od czasu do czasu, by nie męczyć płytki jedną odżywką, jednak obecnie nie spełnia moich oczekiwań.
   
Eveline, 8w1 Total Action - początkowo robiła furorę na blogach/YT, jednak potem wiele dziewczyn cierpiało z jej powodu. Mi po pierwszej buteleczce nic nie było, odżywka działała u mnie rewelacyjnie (tak jak NailTek na początku). Po wykończeniu pierwszej butelki, zamówiłam powyższego NailTeka i kupiłam odżywkę Wibo, o której kilka cm niżej. Jednak stwierdziłam, że Eveline działa u mnie najlepiej i otworzyłam buteleczkę, którą miałam w zapasie. W przeciwieństwie do NailTeka ta odżywka niezmiennie utwardza mi paznokcie i na tym najbardziej mi zależy. Paznokcie są w niezłym stanie, nie rozdwajają się. Od czasu do czasu staram się użyć czegoś innego, żeby nic złego mi nie zrobiła, ale obecnie to jedyna odżywka na której mogę zapuścić paznokcie.
   
Wibo, Diamentowa siła - najsłabsza odżywka z trzech przedstawionych tutaj. Nie utwardza za bardzo paznokci, a jeśli to robi, to za słabo dla mnie. Nabłyszcza płytkę, bo jest przezroczysta i na pewno ją zabezpiecza. Nie wpływa negatywnie na stan paznokci, ale ja nie byłabym w stanie używać jej non stop. Po prostu niewiele by mi dała, a paznokcie nadal miałabym miękkie i krótkie. Używam jej czasami nawierzchniowo i całkiem fajnie się sprawdza.

Obecnie moje paznokcie wyglądają tak, co dla mnie jest już sporą długością
(zazwyczaj mam paznokcie krótsze niż opuszek, także tutaj mają z 4mm więcej):

Miałyście którąś z powyższych odżywek? A może przetestowałyście wszystkie z nich?
Jaka jest Wasza opinia? Zgadzacie się z moją, czy macie inne zdanie?

No comments:

Post a Comment