Glam Look


Witajcie Kochani! :)

Wiem, że teraz jest mnie mało tutaj, ale niestety mam masę nauki i muszę się jej teraz poświęcić szczególnie, żeby później mieć spokój i móc zadomowić się tu na dobre ;) Jeszcze ostatnie dwa miesiące do licencjatu... Mam nadzieję, że zrozumiecie :)

Tymczasem przychodzę do Was dzisiaj z makijażem, który mogliście zobaczyć już na stronie Magazynu Prestige :) Hehe czytając Wasze komentarze, szczególnie niektóre, robi mi się tak miło, że aż nie wierzę, że są one skierowane do mojej osoby ^^ Dziękuję :* ;)
A ten makijaż wykonywałam ze specjalną myślą o ślubie.. Muszę dużo różnych pokombinować, żeby w końcu wybrać, w którym będę się najlepiej czuć :) W tym główną rolę odgrywają przepiękne rzęsy. Makijaż jest idealny na jakąś wieczorną okazję lub po prostu imprezę :) Na co dzień też może być :) Jak kto lubi ^^

Hello My Lovely Friends! :)
The reason why I'm not here so often is that I have to learn a lot... And I must devote my time to study to be free soon and be here with you regurarly :) I hope you'll understand :)

I'd like to show you a glam look that I was doing with a wedding in mind :) I have to try lots of different looks to choose one I feel best in :) What comes first in this one are definitely false lashes. They are soo beautiful :) This make-up would be perfect for a night out or even for some as a daily look :)









I jak Wam się podoba? :) Na jaką okazję byście go 'ubrały'? :)
And how do you like it? On what occassion would you wear it? :)

Jeżeli ktoś miałby chwilkę czasu, żeby oddać głos na mój wiosenny makijaż, więcej info TUTAJ :)


I jeszcze na koniec dawka humoru :) haha ja nie mogłam ze śmiechu jak ich oglądałam :D




Buziaki i do następnego! :)
XOXOXO

No comments:

Post a Comment