Everyday Glamour

Hej Kochani ! :)

No, nie było mnie okrągły tydzień. Jak tam, stęskniliście się? :P hehe :) Bo ja tak ^^
Miałam do pozałatwiania mnóstwo bardzo ważnych spraw, ale jestem zadowolona, że wszystko udało się załatwić i teraz moim zmartwieniem zostaje 'tylko' uczelnia... Ale co tam, nie psujmy chwili ;p

Mam trochę nowych materiałów na posty, ale zanim zostaną one 'ogarnięte' zostawiam Was z makijażem, który już jakiś czas temu mogliście zobaczyć na stronie MAGAZYNU PRESTIGE :) Jest to dzienne smokey, które znajdzie zastosowanie na każdą okazję :)

Hi My Friends! :)
I've been absent in here for a week. Have u missed me? :P I did ^^ I had a lot of important things to be done but I managed to do everything I had to do :) Now, the only worry I'm left with is school, but let's not spoil the moment :)
I have some new material for posts but before it's ready I'll leave you with this wearable, everyday smokey that is perfect for all occasions ;)










Jeszcze zapraszam serdecznie do polubienia stronki TWA - Towarzystwa Wzajemnej Adoracji ^^ na Fb ;) 
Jeżeli chcecie przenieść się z krainy internetowego hejciarstwa do krainy słodkiego serduszkowania :)
Więcej i ładniej opisała Kochana Rasz tutaj :)


Ode mnie to by było na tyle :) Trzymajcie się Kochani cieplutko ;) Lecę na Wasze blogi ;)
Do następnego :*
That's all from me :) Have a nice day Beauties ;) C u soon :)

XOXOXO



No comments:

Post a Comment