Flos Lek: intymnie, nawilżający żel do higieny intymnej


Chciałabym Wam dziś przedstawić pierwszy z produktów ze współpracy z firmą Flos-lek. Będzie to żel do higieny intymniej, którego zaczęłam używać od razu po otrzymaniu paczki. Akurat wtedy nie miałam żadnego produktu o takim przeznaczeniu, także od razu znalazł swoje miejsce w łazience.

Opakowanie jest przyjazne dla oka, poręczne, bardzo fajne leży w dłoni. Jest zaopatrzone w śmieszną pompkę, która bardzo przyjemnie się używa. Przykuwa uwagę, bo jest bardzo nietypowa i nawet Kuba musiał ją skomentować słowami 'A co to? Ufo?' :D Jedyne, czego można się tutaj przyczepić, to to, że nie widać, ile produktu zostało nam w opakowaniu. Nie widać nawet pod światło, trzeba odkręcać pompkę.


Żel ma delikatny, nienachalny zapach. Jest dość rzadki i o ile na sucho nie sprawia kłopotów, tak połączeniu z wodą (czyli tak jak go używany: w wannie/pod prysznicem) strasznie ucieka przez palce, spływa po dłoni. Zawsze jak wyciskam jedną pompkę, mam wrażenie, że połowa jej objętości ściekła mi po nadgarstku.

Żel delikatnie się pieni. Pianka jest delikatna, raczej z rodzaju takich 'rozlazłych', niespójnych tworzących duże bąble, a nie aksamitną piankową powłokę. Szczerze mówiąc, o wiele bardziej odpowiadałoby mi, gdyby piana była bardziej gęsta, jak i zresztą sam żel. Jak widać, w składzie mamy SLS, ale są też i dobre rzeczy: aloes, kwas mlekowy, ekstrakt z mydlnicy lekarskiej. Produkt przeznaczony jest dla kobiet w ciąży i po porodzie, jednak ja gdybym była na miejscu takiej pani, prędzej szukałabym czegoś przez SLS.


Żel delikatnie myje, nie podrażnia, nie piecze, nie przyczynia się do przesuszenia sfer intymnych. Nawilżenia nie zauważyłam. Ogólnie jest przyjemny w użyciu, ale przez swoją konsystencję staje się bardzo niewydajny. Przez 3 tygodnie stosowania, zużyłam 1/3 opakowania, co uważam za duże zużycie jak na tak małą powierzchnię ciała. Co prawda żel drogi nie jest i jeśli takie cechy Wam odpowiadają, to polecam :)

Z serii produktów do higieny intymnej intymnie, dostępne są 4 rodzaje żeli:
  • Nawilżający żel do higieny intymnej aloes + prebiotyk (opisywany w tej recenzji)
  • Kojący żel do higieny intymnej rumianek + prebiotyk
  • Łagodny żel do higieny intymnej prawoślaz + prebiotyk
  • Regenerujący żel do higieny intymnej babka lancetowata + prebiotyk


Cena: ok. 14zł      Pojemność: 200ml      Dostępność: apteki, sklep Flos Lek

No comments:

Post a Comment