Technicznie - Tworzenia baner'a, blogroll'a i odnośników

Hej Wszystkim Blogowiczom! :)

 Kolejny prezencik techniczny ode mnie :P Nagadałam się jak głupia ;P 
WYBACZCIE za wszelkie zakłócenia i kwadraciki w filmiku (bynajmniej u mnie się tak wyświetlają) ale u mnie na netbook'u ich nie było :( Tylko autofocus świruje:/ 
Jednak mam nadzieję, że pomoże Wam to trochę :) 
Wiem, że nie nie jest to profesjonalne nagranie, ale zrobiłam ten filmik z czystej chęci pomocy.
 Mam nadzieję, że okażecie zrozumienie, bo żadnego lepszego sprzętu do dyspozycji NIESTETY nie mam :) 

Gratulacje dla tych, którzy dotrwają do końca :P
Chciałam podzielić ten filmik na dwie części, ale moje kalectwo techniczne mi nie pozwoliło :(

Chciałam powiedzieć o wszystkim ( co zresztą widać :D)
I wiem jakie to jest irytujące, jak nie ogarnia się blogspot'a.. 
Dlatego właśnie powstał ten filmik! 

ZAPRASZAM :)



Mam nadzieję, że docenicie moje chęci i nie zostanę skarcona za tak kiepskie wykonanie, ale przykro mi, nie umiem inaczej na ten moment :(

A jak tam Wasz pączkowy dzień ? :D 
Bo ja się dzielnie trzymam i zjadłam tylko 1 :D

A na poprawę humorku wrzucę Wam moje poke poke, które wczoraj stworzyłam na specjalne życzenie pewnego znajomego :D hahah :) Dawno nie malowałam w artystycznym stylu, więc wyszłam z wprawy ;P



Buziaki Kochani! :*





No comments:

Post a Comment