Moja Wiosenna Metamorfoza :)

Witajcie Kochani :)

Dzisiaj przedstawiam moją Wiosenną Metamorfozę, którą niektórzy z Was pewnie mieli okazję zobaczyć standardowo na stronie magazynu PRESTIGE :) 
Pierwszy raz pokazuję się Wam bez pomalowanych łocząt, więc mam nadzieję, że zbytnio się nie przestraszycie ;p Oczywiście mam na sobie podkład ;p ...małymi krokami... ;p
Czyli jednym zdaniem jak z brzydala przemetamorfozowałam się we w miarę do ludzi human being :D :P

Chcę Wam dzisiaj pokazać, że jak usłyszycie, że ktoś ma makijaż składający się m.in z czerwonego i pomarańczowego koloru, to wcale nie znaczy, że musi wyglądać okropnie lub jak Dracula :P
Ja np uwielbiam czerwień na powiekach :) Tylko owszem, trzeba ją umiejętnie połączyć z innymi kolorami, żeby nadawała się do ludzi :) 
Dzisiejszy makijaż może posłużyć za makijaż wyjściowy, ale także świetnie sprawdzi się w roli dzienniaka :)
Tak, jak jest to w moim przypadku :)

PRZEGOŃMY ZIMĘ! 

Hello ! :)
Today I'd like to present you my Spring Metamorphosis :)
I'd like to show you that when you hear that sb is wearing make-up, consisting of red and orange colour - this doesn't mean that they are looking awful or like Dracula :P
I,personally, love wearing red colour on my lids :) But we must be careful and juxtapose it wisely with other colours - to be possible to go out like that :)
Today's make-up can be a party or everyday look - as it is in my case :)








TWARZ
Nivea- Make-up starter
Pierre Rene - korektor #01
Lumene- Mineral Foundation #Cream Beige + Pierre Rene - Skin Balance #25
Rimmel- Stay Matte #Transparent
Sephora Make-up palette - róż i bronzer

OCZY
Inglot - Duraline (jako baza)
Sephora Make-up palette
Rimmel - waterproof gel liner
HM - biała kredka #PURE WHITE
Eveline - serum do rzęs
L'oreal - Volume Million Lashes

USTA
Golden Rose 2000 - szminka #126


I jak Wam się podoba? :) 
And how do you like it? :)

XOXOXO

No comments:

Post a Comment