Kiss Kiss Kissss...

Witajcie Kochani! 

Dziękuję Wam na wstępie bardzo za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem! Jesteście Kochani  w rzeczy samej! :D :**
Jak tam u Was? :) U mnie oprócz uczelni, wszystko super :)
Jako, że dzisiaj walentynki to wrzucam Wam całuśny strój :) hehe
Spódniczkę tą po prostu uwielbiam ♥ 

Hi Lovely People 
Thank you very much for all kind words that you left under my previous post! You are lovely indeed! :D :**
How are you? ;) If it weren't for the studies, everything would be great in my life :)
As today's the Valentine's Day, let me present you a kissable outfit :)
I'm in love with this skirt! 





Uwielbiam jak outfity są 'zamknięte' :) Góra i dół w tym samym kolorze, przebite innym środkiem :)
Żeby nie było za słodko, ciężki wisior dopełnia całości ;) 

I love when outfits are 'closed' :) I mean,the top and bottom part is of the same colour while the middle one is different :)
Not to be too sweet, a chunky nacklace integrates the whole look :)







Haha jak zdjęłam tamte szpile od Rasz, i przerzuciłam swe nogosy do skromnych 10cm, to tak się dziwnie czułam... :D :P Btw Kochana, setny raz dziękuję :D :*

Haha when I took those gorgeous shoes from Rasz off and put my 10 cm heels on, I felt extremely weird :D:P




|shoes - nn | skirt - hm | top - hm | cardigan - Stradivarius |
| necklace - sh | bracelet, ring - gift |


Całuśnych Walentynek Kochani!! :* 


Jeszcze tylko na koniec chciałam bardzo podziękować Magazynowi Prestiż, z którym mam ogromną przyjemność współpracować, a kontakt jest niesamowicie miły i profesjonalny! :)
Zapraszam serdecznie na ich STRONĘ oraz FB ! :)
Można tam znaleźć artykuły modowe, makijażowe, kosmetykowe :)
I Wy również możecie się tam znaleźć ! :)
Najpierw jednak sugeruję zapoznać się z ich regulaminem :)

I dodam jeszcze na koniec, że udało mi się wygrać konkurs u Porady Herrbaty :D Dziękuję! ♥ Dzięki mojemu wierszowi, którym w sumie w tym walentynkowym nastroju się z Wami podzielę :) Miało to być kilka zdań o swojej miłości/ pasji itp. Połączyłam więc to w jedno :) Ucięło mi 'a' w pierwszym wersie :P Sorrki :P ♥



Pozdrawiam Was serdecznie! :)
Buziaki ! :**


No comments:

Post a Comment