Rimmel Lipsticks Review

Hej! :)

Ale mi normalnie zasłodziłyście pod poprzednim postem :D hehe Dziękuję Kochane!! :D :**
Fajnie, że Wam też się podoba moja zmiana - bo w końcu pojawia się tutaj moja paszczka i lepiej jakby się na nią patrzyło bez okularów do spawania xD

Ostatnio zakupiłam sobie kolejne dwie szminki Rimmel z kolekcji Kate Moss.
Przedstawię Wam te nowe, i żeby nie było smutno tej trzeciej, którą mam już rok chyba, to jeszcze ją machnę ;) 

Hi!:)
That was sooo nice to read all of these wonderful words in the previous post :) Thank you my Sweeties! :D:*
It's great that you like my change too - as my humble person is to appear on this blog, and it's better for you to look at it without wearing dark glasses :P
Not so long ago I bought dwo more Rimmel lipsticks from Kate Moss collection.
I will show you them and one more - the one that I have had for about one year, I think ;)


To teraz każda po kolei :)
And now, each one by one :)

 #102





Szminka ma piękny zapach, taki różany;)
Konsystencja świetna, kremowa. Nie wysusza ust.
This lipstick has a gorgeous, rosy smell :)
The consistency is superb, creamy. Doesn't dry the lips.



#10




Łaaał ! Ta jest zdecydowanie niesamowita!! :D Nie miałam żadnej czerwieni w swoim zbiorze, to postanowiłam to zmienić ;) Ale Wam zrobię krwisty post niedługo!! :D Będzie to efekt malowania po północy ;p Ta pachnie też pięknie :)
Wooooow! This one is definitely amazing!! :D I didn't have a red lipstick in my collection so I decided to change it:) I'll do a bloody post soon :D Make-up after 12pm;p - literally ;p And this one smells gorgeous too :)


# 02



Tę już mam kawał czasu i muszę przyznać, że jest świetna! :) Długo się utrzymuje, nie wysusza ust, jest super kremowa i pięknie pachnie!! :)
This one I have for a long time and must say that it's great!:) Lasts long, doesn't dry the lips, is super creamy and smells gorgeous!:)


Cena każdej to ok 17 zł

Jeżeli miałabym wyrazić swoją opinię:
+ świetny zapach!
+ super kremowa konsystencja
+ łatwa do aplikacji
+ bardzo przyjemne dla oka opakowanie 
+ opakowanie z 'kliknięciem' - czyli zero obaw o uszkodzenie szminki :)
+ nie podkreśla suchych skórek
+ bardzo intensywne, piękne kolory
+ dość długo utrzymuje się na ustach
+ na promocji można kupić za ok 10 zł :) więc uważam, że jak najbardziej przyzwoicie

(-) nie zauważyłam :)

If I were to express my opinion:
+ gorgeous smell!
+ super creamy consistency
+ easy to apply
+ really good-looking packaging
+ packaging with a 'click' - so no fear of damaging the lipstick :)
+ doesn't dry the lips
+ lasts pretty long
+ really vibrant, beautiful colours

(-) didn't notice any :)

Jak tam Kochane Kobitki, miałyście, lubicie? Jaki jest Wasz 'status związku' z Kate? ^^ ;p
And what about you girls? Do you own some of these? Like them? What is your 'relationship status' with Kae? :) ;p

XOXOXO



No comments:

Post a Comment