Romantico :)

Witam Was Kochani;)
Wiem, mało mnie jest, ale niestety obawiam się, że tak będzie teraz:( Bardzo dużo mam na głowie, ale jak tylko będę mieć trochę czasu, to będę się starać wrzucać posty:) 
Czas leci tak szybko.. Doba powinna mieć przynajmniej 30h.. Nie wysypiam się i nie mam czasu na żadne większe malowanie ostatnio i zdjęcia. A nie chcę umieszczać 'zapchaj-dziur', więc posty będą rzadziej. Wydaje mi się to sensowne, bo jak już coś umieszczać, to z sensem:)
Tak więc dzisiaj prezentuję na szybko dość lekki makijaż, w bezpiecznych brązach z dodatkiem uwielbianego przeze mnie ostatnio pyłku brokatowego:) (którego oczywiście w pełni podziwiać nie można, bo w rzeczywistości mieni się jeszcze bardziej) buu... Mocniej podkreślone usta i możemy wychodzić na romantyczny wieczór :)

Hi Lovely People:)
I know that I'm here really seldom but unfortunately I'm afraid that it won't change for now. I've got a lot of stuff to be done, but when I have time I'll post :)
The time passes sooo quickly. I don't sleep well and I don't have time for any more complicated make-up and taking photos. I don't want to post just anything just for the post sake. Yeah, so I will post maybe once a week but I want my posts to be pleasant to read and watch :)
Ok, today let me present you a delicate make-up with some glitter(which I adore lately btw) :)
The glitter sparkles amazingly in reality ;) Bold lips and we are ready for a romantic date:)








 I spinamy włosy :D
And hair up :D
  
Na oczach mam:
Inglot- Duraline
Sephora - make-up palette
Sephora- Jumbo liner #06 Copper
Glitter - nn
MF - 2000 Calorie

Usta:
Rimmel - #214 Firecracker
Claires - lipgloss

Dawno się nie bawiłam ze zdjęciami, więc postanowiłam troszkę poszaleć:P
It's been ages since I played with pics so I decided to do so :P








 I to by było na tyle:) Mam nadzieję, że mi wybaczycie moja nieobecność:) I post Wam się podobał ^^
Udanego Weekendu Kochani !! 
I hope you'll forgive me my absence :) And that you liked this post ^^
Have a great weekend!!

XOXO

 Dziękuję, że ze mną tak już licznie jesteście!! :D :*
Thank you very much for being here with me ! :D :*





No comments:

Post a Comment