Metamorfoza Ani [2] :)

Hej Wszystkim:)
Kolejny tydzień dobiegł końca:) Byłam dzisiaj na zakupach i kupiłam sobie w prezencie pourodzinowym (każda wymówka jest dobra xD) m.in trzy szminki, kontórówkę iiii moje pierwsze futerko (sztuczne oczywiście) :P i taką chustę/szal ;) Zrobiłam zdjęcia dzisiaj, ale w pokoju i tak trochę pokoju się załapało, bo nie mam wolnej ściany u siebie:( Więc nie wiem czy wrzucać ?:p

Hehe ok, ale jak w tytule, przedstawiam Wam dzisiaj kolejną odsłonę Mojej Ani :) 
12.12.12 - miałam urodzinki :P hehe więc w dzień mojego Oczka spotkałam się właśnie z Anią i nie byłabym sobą jakbym jej nie posadziła na mojej piłce (nie mam krzesełka w pokoju :P) i nie pomalowała:) Mogliście ją zobaczyć we wróżkowej wersji TUTAJ :) 
Ale w środę postawiłam na coś nadającego się na wyjście:) Oczywiście w brązach, które po prostu królują u mnie ostatnio:P Razem z moim ulubionym pyłkiem :)  Makijaż może być albo dzienny albo wieczorowy:) Pobawiłam się też w fotografa:p
Zapraszam do zobaczenia efektów i przerobionych też zdjęć:) Mnie też zobaczycie, a co ! :D

Hi :)
And another week's over:) Today I was shopping a little:) I bought three lipsticks, a lip contour and my first fur :) (of course fake) and a scarf :) I took photos of me in my new piece of clothing but there is a little of my room visible, so I don't know if I should post these pics? ;p

Ok, but as you can see in the title of today's post, I'd like to present to you another look of my Friend Ania :)
12.12.12 - was my birthday :P So on this day I met with Ania and I wouldn't be myself if I hadn't her sat on my exercise ball (as I've got no chair in my room :P) and did some make-up :)
You could have seen her as a Fairy HERE :) But on Wednesday I decided to go for sth wearable :)
Why don't see the results? :) And a couple of pics of mine as well :P Enjoy! :)


Tutaj trochę widać jak ten pyłek się genialnie mieni!  :)
Here it's slightly visible how my favourite glitter sparkles!  :)
Produkty / Products used:
Twarz/Face
Lumene - Mineral Foundation (#Cream Beige) + Pierre Rene - Skin Balance (#25 Natural)
Rimmel - Stay Matte (#01 transparent)
FM- bronzer
Sephora- Make-up palette (blush)

Oczy/Eyes
Inglot- Duraline
Sephora- Make-up palette
Max Factor - 2000 Calorie mascara

Usta/Lips
Rimmel - #214 Firecracker
Claires - lipgloss







Moje ulubione !!! 
My fav !!! 

I razem :D 
And together :D 


I na koniec trochę solenizantki :D
And for the dessert a bit of  the Birthday Girl :D


Ja miałam na sobie swoją ukochaną szminkę Rimmel z kolekcji Kate Moss - #02
I was wearing my beloved Rimmel lipstick from Kate Moss Collection - #02




Na zakończenie jeszcze pokażę Wam co zmalowałam jakiś czas temu ale na całościowe zdjęcie nie mogłam sobie pozwolić, bo z żadnego nie byłam zadowolona..:( Widnieje tu szminka ze zdjęcia powyżej w połączeniu z różowym błyszczykiem z Bell :) ) i oczywiście brązy i pyłek muszą być :D Jestem nudna :D Ale tym razem krecha się wkradła :p
And for the end, I'd like to show you a look that I did some time ago but there is no pic of my face as I wasn't satisfied with any.. :( Here is the Kate Moss's lipstick again :) covered with a pink lipgloss from Bell :) And of course I'm being boring, and brown with the glitter appear on my eyes again :D But this time with the eyeliner  :p



Buziaki Kochani :) Mam nadzieję, że Wam się podobało:)
Kisses my Dears :) I hope you've liked it :)

XOXO

No comments:

Post a Comment