Istituto Ganassini: Rilastil Intensive, Deliskin - krem do skóry z problemami naczynkowymi


We wrześniu, od Agencji Werner, otrzymałam propozycję przetestowania kremu do cery z problemami naczynkowymi. Chętnie się zgodziłam, gdyż właśnie taką mam cerę. Raczej nie oczekuję od tego typu produktów cudów i redukcji wszystkich naczynek jak po laserze, ale chciałam go wypróbować. Kremu używam ok. 1,5 miesiąca i mogę już co nieco powiedzieć na jego temat.

W metalowej tubce mieści się 50ml kremu o zielonym zabarwieniu. Możliwe, że ten kolor ma nieco ukrywać zaczerwienione miejsca, ale nie zauważyłam by robił to w jakiś widoczny sposób. Konsystencja jest kremowa, lecz dość gęsta; produkt szybko się wchłania. Zapach przypomina nieco zapach kremów aptecznych - jest taki pudrowy. Mnie nie przeszkadza, ale muszę przyznać, że jest trochę dziwny.


Krem bardzo fajnie nawilża moją skórę, głównie za to go polubiłam. Zauważyłam też, że niemal natychmiast uspokaja rozpaloną skórę; rumień jest mniej widoczny. Jeżeli chodzi o wpływ na popękane naczynka, nie mogę się za bardzo wypowiedzieć, bo mam ich mało i nie są mocno widoczne. Mogę mieć tylko nadzieję, że Rilastil nieco wzmocnił ścianki moich naczyń krwionośnych.

Produkt nadaje się zarówno na dzień (ale tylko pod makijaż, ponieważ skóra bardzo się po nim świeci) jak i na noc. Ja go używam przede wszystkim na noc, głównie ze względu na dobrze nawilżenie. Krem mnie nie zapycha (ale jak już wcześniej wspominałam, mnie mało co zapycha) i ogólnie nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych. Krem jest bogaty w sporą ilość dobroczynnych składników.

Ponadto kosmetyk jest bardzo wydajny, jednak trzeba go zużyć w ciągu 8 miesięcy od otwarcia. Jego cena to ok. 59zł, jednak uważam, że jest jej wart - można go kupić tutaj.


No comments:

Post a Comment