luźne paski w eleganckim stylu :)

Witam:)
Ostatnio trochę mi się przyspało i na szybko zarzuciłam na siebie pierwsze co czarne(oczywiście) spodnie:) sięgnęłam po dłuższą tunikę w paski z naprawdę przyjemnego materiału, dodatki i żeby nadać temu wszystkiemu jakiś taki bardziej kobiecy look postawiłam na moje ulubione szpilki:) 
Mój strój jest typowo na codzienne wyjścia, bez żadnego zaskoczenia - przeważa kolor czarny:p
Wieczorem na wyjście ze znajomymi zmieniłam je na czarne trampki i zrobiło się sportowo:p bo i dużo chodziliśmy;p

Welcome:)
Recently I woke up a little too late so I quickly grabbed my black (of course) trousers:)
I chose a longer, striped tunic that is really cosy to the touch, accessories and to make this look more feminine I wore my favourite heels:)
My outfit is a typical everyday outfit, without any surprise - black colour dominates:p
In the evening I changed them to black sneakers and the look became sporty:p as we walked that night a lot;p

Aaaa - jeszcze przed farbowaniem:p
before dyeing my hair :p



Jedna z moich nowych ULUBIONYCH torebek 
One of my new FAVOURITE bags

Zegarek totalnie w moim stylu :) firmy Glitter
A watch completely in my style :) from Glitter

Jedne z moich ulubionyc szpilek!
One of my fav heels! 



Wszystko oprócz zegarka z Glitter - nn
Everything but the watch from Glitter - nn

Miłego dnia! :)
Have a nice day:)

No comments:

Post a Comment