Rozdanie - wygraj dwa produkty Mariza! [ZAMKNIĘTE]

Ostatnio stało się tak, że nawiązałam współpracę z firmą Mariza. Jednakże dostałam 2 produkty, które już posiadam. Postanowiłam jeden zestaw podarować Wam. Zaproponowałam Pani Magdzie z Marizy, że zorganizuję rozdanie - stwierdziła, że to dobry pomysł :)

baza wygładzająca pod makijaż i puder ryżowy (odcień transparentny)

Regulamin:
  1. Organizatorem konkursu jest Agusiak747 z bloga Agusiak747.blogspot.com. Nagrody zostały udostępnione mi przez firmę Mariza. Produkty są nowe, nieużywane.
  2. Żeby wziąć udział w konkursie, musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodzica.
  3. Musisz być obserwatorem publicznym mojego bloga.
  4. Konkurs trwa od 18.08 do 26.08.2012r., do godziny 23:59, wyniki ogłoszę 27.08.2012 r.
  5. Zadanie konkursowe: Który z kosmetyków prezentowanych przeze mnie na blogu (od początku działalności) zainteresował Cię najbardziej i dlaczego? - najciekawsza wypowiedź wygra :)
  6. Zgłoszenia proszę zostawiać w komentarzu, z adresem e-mail.
  7. Nagrody zostaną wysłane maksymalnie do czterech dni po otrzymaniu danych adresowych zwycięzcy.

Zwycięzcą jest... desire25 !


      No comments:

      Post a Comment